Author Topic: My life with Mechadoll  (Read 6344 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silicondoll

• Sr. Resident
My life with Mechadoll
« on: December 20, 2015, 09:17:08 AM »
My life with Mechadoll took a full circle and I´m right there where I started ten years ago at Andrée Schulz/MD.de.
http://www.siliconedolls24.com/index.php?cPath=4_13

I´ve taken my time to make a decision and thought very thoroughly about Andrée amd Matt, took a look at the new models and read all the comments about them at ODC and in other forums. So in the end I decided against buying a Creations of Yves Becker doll/Mechadoll.com . I see the pics of the doll, I read the comments and I realize that the way he´s working hasn´t changed at all over time.
Instead of that I decided to by a brand-new Mechadoll-USA doll from Ron Werner. To be able to afford that I have to sell my dreamdoll and two of my older mechadolls as well.
If everything goes according to plan my order will be done before christmas.
I decided against ordering from Matt though as I will pick my new doll up at Andrée Schulz directly and will unpack and inspect here there right on the spot before taking her home.

The doll I´ll order is a mixture of some of the new dolls you already know so you´ll get the idea what she will look like.

She´ll have the same face, eyes and make up as Samurai´s new doll,

she´ll have the same body as mustangman´s doll
http://ourdollcommunity.com/forum/index.php?topic=7687.0

and she´ll have the colour of the nipples and vagina lips as the doll of member Ttnlbtpd.

Regards
-Silicondoll

*************************************************************************************

Mein MD-Kreis schließt sich nun, und ich bin nun wider da, bei Andrée Schulz/MD.de,
wo ich angefangen habe (mein leben mit einer MechaDoll) vor fast 10Jaren!

http://www.siliconedolls24.com/index.php?cPath=4_13

Ich habe lange überlegt, über Matt oder Andree und mir auch die neuen Modelle hier auf ODC und auf anderren Foren genau angesehen ,
und darum habe ich mich klar gegen eine neue Creations of Yves Becker-Dol/lMechadoll.com  entschieden, ich sehe die Bilder von seinen Dolls und ich lese die Kommentare! er hat sich und seine Arbeitsweise leider nicht geändert!!

Darum habe ich mich klar für eine neue Mechadoll-USA/Ron Werner entschieden! Dafür muss ich meine DDC und auch 2 von meinen Mechadolls verkaufen, und wenn alles glat geht, dann geht meine Bestellung noch vor Weihnachten raus.

Ich habe mich auch, bei der Bestellung, gegen Matt entschieden,
da ich meine neue Doll direkt bei Andrée abholen werde und diese Doll da auch auspacken und mit Andrée kontrollieren werde!

Meine Bestellung ist eine Mischung aus bekanten USA-Mechadolls,
und so sollte meine neue MechaDoll dann sein und auch aussehen!

das Gesicht, die Augen und geschminkt, wie "Samurai" seine Doll,
http://www.ourdollcommunity.com/gallery/albums/userpics/018%7E2.JPG

die Körperausstattung, wie "Mustangman" seine Doll,
http://ourdollcommunity.com/forum/index.php?topic=7687.0

die Farben der Brustwarzen und der Vagina, so wie "Ttnlbtpd" seine Doll.
http://i61.tinypic.com/j0emp4.jpg

mandos

• Sr. Resident
Re: My life with Mechadoll
« Reply #1 on: December 20, 2015, 01:41:46 PM »
That seems like a perfect combination, SD!  :thumb:

You just described the perfect doll, atleast in my book. Always been very tempted to buy an MD. I am curious, are you able to pick up a doll in Germany, or did I misunderstand? I live only some hours drive (and a ferry) from Germany.

Silicondoll

• Sr. Resident
« Reply #2 on: December 20, 2015, 02:36:40 PM »
Yes that's right, my new MD-USA/Doll, I be picked up by Andrée Schulz (Mechtech/Siliconedolls24.com)
example:   http://www.siliconedolls24.com/index.php?language=en&cPath=19
MD-USA also supplies to your door, when you want it!

Ja das ist richtig, meine neue MD/USA-Doll hole ich ab bei Andrée (Mechtech/Siliconedolls24.com)
Beispiel:  http://www.siliconedolls24.com/index.php?language=en&cPath=19
MD-USA liefert aber auch bis zur Haustür, wenn Sie es möchten!

Regards
-Silicondoll

Dr.Johns

• Resident
« Reply #3 on: December 20, 2015, 02:42:03 PM »
SD,

viel Glück mit Ihren Umsatz... Sie haben eine gute Entscheidung. Nicht viele Liebhaber der Puppe verstehen, dass Mechadoll von Ron gemacht sind die besten und realistischsten im Vergleich zu einer echten Frau.

Silicondoll

• Sr. Resident
« Reply #4 on: December 20, 2015, 03:05:51 PM »
SD,

viel Glück mit Ihren Umsatz... Sie haben eine gute Entscheidung. Nicht viele Liebhaber der Puppe verstehen, dass Mechadoll von Ron gemacht sind die besten und realistischsten im Vergleich zu einer echten Frau.

Hallo Dr.Johns,

viel Glück mit Ihren Umsatz...? Ich zahle wieder drauf  :( dafür muss ich 3 von meinen Dolls abgeben!
Es ist nur genau diese Emilie, die ich schon sehr lange haben wolte!

;) Danke

Dr.Johns

• Resident
« Reply #5 on: December 20, 2015, 03:41:59 PM »
Sie tun, was Sie tun müssen, um diese Emilie zu erhalten... Sie ist schön

Silicondoll

• Sr. Resident
« Reply #6 on: December 20, 2015, 04:01:34 PM »
Jes ..., :D and I would also love, them something nice to show and tell von of this Doll

2015-12-19 19:58 GMT+01:00 <info@mechadollusa.com>:

R.... ,

I am sorry that you did not hear back from me on the face. I assure you we have been discussing your order to great deal. We know that you are looked at as an important resource to people that are deciding on a doll. Your support or lack of support makes a huge difference in our business.

Due to the fact that you have dealt with so many people and been put in so many different situations it is my goal to directly deal with you and provide the quality that you are looking for.

We truly want to give you something that you are going to be happy about and be able to share your positive experience with others. I hope that you will give us a chance.

We believe that working with Andree might help to bridge the communication gap. However, we'd like to put detailed work into getting your doll right. I hope that you agree and are willing to work further with us to ensure that you are satisfied with your order.

Regards,
-Matt White

Dr.Johns

• Resident
« Reply #7 on: December 20, 2015, 04:26:15 PM »

Es ist sehr gut, dass Matt W., erkennt Sie als wichtige Ressource für Menschen, die Entscheidung über eine Puppe sind und dass Ihre Unterstützung oder mangelnde Unterstützung einen großen Unterschied in der MD-Geschäft macht. Ich bin überzeugt, dass Ron Sie diesmal sehr glücklich machen wird.

Silicondoll

• Sr. Resident
« Reply #8 on: December 22, 2015, 03:00:02 PM »
Ressource – Wikipedia
Eine Ressource ist ein Mittel, um eine Handlung zu tätigen oder einen Vorgang ablaufen zu lassen.

Bin ich ein schlechter MD-Kunde? 
Ich wollte bei Matt eigentlich nur mein Emilie-Gesicht von Ron nachkaufen, aber ...  und nun kaufe ich eine ganze Emilie, 
was denkt Matt , warum ich das jetzt so mache?

Ich weiß nicht, was Matt von mir konkret erwartet, (mit MECHADOLL unterstützen)
Ich kann mich, nur,  immer wider herzlich bedanken für meine ErsatzDoll, bei Matt und Ron, 
und bei Andrée, für die lange Freudschaft über alle Probleme hinaus!

Dr.Johns

• Resident
« Reply #9 on: December 22, 2015, 05:48:48 PM »
Sie missverstehen, was Matt zu sagen hat... Sie sind nicht schlechte Kunde! Sie sind eine Quelle, die Informationen an andere Kunden zu kaufen oder nicht zu kaufen eine Puppe von Mechadoll bereitstellt. Aus diesem Grund Matt bestätigt Ihnen, dass Ron geht auf eine sehr schöne Emili machen Puppe, speziell für Sie, also andere Kunden weiterhin von Mechadoll kaufen.

Matt glaubt arbeiten mit Andree die Kommunikation viel besser machen. Ron und Matt arbeiten hart daran, Ihnen diesmal glücklich machen.

Z-Dr

• Sr. Resident
  • City Engineer
« Reply #10 on: December 22, 2015, 09:28:32 PM »
Just a reminder, this is primarily an English speaking forum and forum etiquette suggests you either post in English or provide an English translation.

You guys can always take your discussion offline if it needs to be private.

Silicondoll

• Sr. Resident
« Reply #11 on: December 23, 2015, 07:08:31 AM »
Just a reminder, this is primarily an English speaking forum and forum etiquette suggests you either post in English or provide an English translation.

You guys can always take your discussion offline if it needs to be private.

Also We wish you of ODC
Auch wir wünschen euch auf ODC
a merry Christmas
eine schöne Weihnachtszeit  ;D

Dr.Johns

• Resident
« Reply #12 on: December 23, 2015, 08:02:10 AM »
To all the members at ODC, MARRY CHRISTMAS!!!

Z-Dr

• Sr. Resident
  • City Engineer
« Reply #13 on: December 23, 2015, 12:42:58 PM »
Merry Christmas to you, too!  :cheers:

Silicondoll

• Sr. Resident
« Reply #14 on: December 26, 2015, 01:37:34 PM »
Today I went at Andrée,  ;D we talked about everything.
The Doll is paid, and I also have a receipt with the order list  :)

The delivery date :-\ For my Emilie is not acceptable
Ron says Andrée, I must wait for 3 months  :o Matt told me 5 weeks!
Andrée want Ron questions from once again  ;)

Ich war heute bei Andrée, wir haben  über alles gesprochen.
So die Doll ist bezahlt und ich habe auch eine Quittung mit der Bestellungsliste.

Der Liefertermin: Für meine Emilie ist noch nicht akzeptabel.
Ron sagt Andrée, Ich muss 3 Monatte warten, Matt  sagte mir 5 Wochen!
Andrée will noch einmal nachfragen bei Ron